Måndag utan snöfall än så länge

Jag är en ganska konstig människa ibland, igår hade jag ont i alla leder, mest i dem som jag skadat på något vis, vid sex tiden fick jag feber 39.4. Frös väldigt så jag hoppade ner i sängen, drack massor och tog två alvedon. INget halsont, snuva eller andra symtom, brukar få så här ibland. Typ tre timmars feber. Hur konstigt som helst! Vid nio tiden var febern borta och har ej kommit tillbaka och jag mår som vanligt igen. Märkligt!
Fenix vaknade halv fem, då fick han komma in i våran säng om somna om där, han vaknade sedan vid sju. Helt okej! Hihi, nu ligger han brevid mig här i sängen och gör pruttljud med munnen, verkar vara väldigt roligt för han har hållt på i en kvart snart. Kul när dem kommer på nya saker, han har gjort sådana ljud förut men har har utvecklat det mer och mer.
Idag ska vi till Norrtälje och träffa Carina och Casper. Tina kanske kommer oxå, hon är beräknad att få en liten bebis den 28:e tror jag. Hihi, jättenära nu! Hon skulle till MVC idag, hon kom inte ihåg vilken tid men om hon hann skulle hon komma och fika med oss. Trevligt!
Efter fikat ska jag och Fenix till BVC på 6-månaderskontroll. Det ligger vägg i vägg med cafét så det blir kanon det.
Hihi, nu kommer Fenix backandes här i sängen, han är för lustig. Undra om han någonsin kommer ta sig framåt eller om han kommer fortsätta backa tills det är dax att gå.
Tittade ut genom fönstret nyss, än så länge snöar det inte, massor med snö på marken men inget i luften än så länge. Skönt, vi behöver verkligen inge mera snö nu!
Usch, pratade precis med Daniel, det hade varit -15 grader här i morse, -21 grader när han kom till norrtälje och -24 grader när han kom till jobbet i Stockholm. Så kallt! Bäst att inte titta på termometern innan man ska ut för då brukar det kännas ännu kallare när man vet hur kallt det är. Skönt att vara ovetandes!

Sötnosen med sin favoritsladd

Intressant!

Puss!

Fnular med sladden

Våran älskling!

Snö, snö, snö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0