Måndag igen!

Jaha, då var det måndag igen, spelar i sig inte så stor roll för oss som är hemma och slipper jobba. Alla dagar är lika mysiga med Fenix. Synd bara att Daniel måste jobba men nån måste ju göra det med.
Fenix har sovit hela natten! Från halv tio till halv sex! Vi låg kvar och myste till halv sju ungefär. Snart kommer det en kille och ska koppla in en varmvattenberedare så att vattnet till massagebadkaret blir varmare så vi vågade inte ligga kvar och slappa längre. Vi ska försöka få i oss lite frukost om en stund och sen blir det den vanliga morgonpromenaden. Hihi, Embla har i sig inte gått upp ännu men hon vaknar nog snart till liv hon oxå. Idag hoppas jag på att kunna träffa Carina och lilla Casper. Vore trevligt att kunna ta en sväng i Norrtälje tillsammans med småttingarna. Var länge sen vi sågs nu, det dyker ju alltid upp något som förstör programmet men som sagt idag hoppas jag att vi ska kunna ses!




Kommentarer
carina

Hejsan =)

Kl 12 är inga problem det går bra de =)

kram

2010-02-01 @ 08:51:56
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0