Lunch i Norrtälje och ett besök på pappas jobb

Dagen fick börja i hoppgungan för Fenix´s del medans jag gjorde i ordning frukosten. Idag var gungan lite roligare än igår! Han skrattade och sprattlade omkring lite. Vi ska nog flytta på den eftersom han är nära att slå i dörrposten när han gör sina piruetter.
Vid tolv begav sig jag och Fenix in till Norrtälje för att jobba lite. Vi har ätit lunch med Camilla på Tullen. När vi var klara med det begav vi oss mot semlerian. Två stycken dumlesemlor inhandlades och skall avnjutas i kväll tillsammans med min stora älskling älskling! Fenix får vänta en stund innan han får avnjuta detta delikata bakverk!
Väl klara nere på stan så fick sig pappa ett besök på jobbet. Fenix var överlycklig! Han fick hälsa på dem snälla sekreterarna som turades om att mysa med honom. Han fick även träffa och fika lite med gubbarna oxå! Helfestligt tyckte Fenix. Han kommer nog bli en liten bergsprängare ändå! 
På hemvägen somnade han med en gång efter dagens äventyr och sover fortfarande!



Jaha, då var man här igen!


Jo, men okej då, lite kul var det då!




Iklädd Iron Maiden tröja som han fått av mormor!


Har ätit lite banan på Tullen

Puss!


Spännande bok!

Fenix studerar min persilja som jag fick på smörgåsen!

Med pappa på kontoret


Fika med grabbarna!

Åh, så kul på pappas jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0