Lördagmorgon

Fenix vaknade halv sex, pigg och glad! Nu ligger han och myser i sängen vårat lilla busfrö. Han försöker krypa men kommer mest bakåt ändå! När han gett upp sina krypförsök ger han sig på USb-kabeln, hans stora passion här i livet.
Idag ska Daniel på Ramsteinkonsert, jag och Fenix ska åka till mormor och morfar och hälsa på och bli lite bortskämda. Det blir mat och säkert en långpromenad om det inte snöar för mycket. Just nu yr snön utanför fönstret, ser inget vidare skönt ut men hunden måste ju ut så det är bara at dra på sig alla kläder man hittar och ge sig ut i ovädret. Är så trött å kylan och snön nu.
Daniel kommer sova kvar i Stockholm hos Lojke i natt så att jag och Fenix ska mysa själva ikväll och det är inga problem alls för är det nått vi kan så är det att mysa!
Nu ska vi äta frukost, är sååå hungrig!

Äntligen morgon!

Det är bra kämpigt att krypa

Får lite krypundervisning av pappa

Spännande med kameran!

Grabbarna ligger och pysslar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0