Kvällen!

Igår kväll fick Fenix prova sin hoppgunga. Den var kul i ungefär 3 minuter sen ville han hellre bli gungad i den av pappa. Får han vara där i flera gånger så kommer han nog tycka att det är roligt, han älskar ju att stå upp. Efter passet i hoppgungan fick han ta sig ett massagebag tillsammans med pappa. Åh, han älskar verkligen att bada! Han plaskar och stänker som en tok!

Idag ska jag och Fenix jobba lite. Vi ska träffa Camilla som jag är kontaktperson åt och äta lite lunch. Efter det ska vi bege oss till demlerian och köpa varsin semla till mig och Daniel, han har kommit med önskemål om Dumlesemlor så det får väl bli så! Spännande ska det bli i alla fall! Tror på något vis att dem traditionella semlorna är godast men prova andra kan man ju alltid göra ändå!

Hoppelihopp!

Man kan även hoppa med tummen i munnen!

Spännande med den blanka listen

Börjar bli lite missnöjd

Det var roligare att gunga!

Glad igen!

Ett avslappnande bad med pappa efteråt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0