Jaha, snö igen!

Gick upp och tittade på termometern nyss, bara -11 grader idag men självklart snöar det då istället. Hur mycket snö finns det egentligen. Posititivt är att det inte har kommit så mycket i alla fall, ännu! Vi får väl skynda oss ut på promenad så man kommer fram med vagnen innan det kommer för mycket snö.
Idag ska Fenix och jag på utflykt igen. Vi ska parkera bilen hemma hos Carro och sen ska vi i sällskap med henne gå ner till stan och äta lunch. På hemvägen ska vi hämta upp hennes bedårande söta flickor som slutar skolan vid den tiden. Ska bli så mysigt! Carro är verklgen helst underbar, man blir så glad av att vara med henne. Fenix har en helst fantastisk gudmor!
Igår var vi uppe hos farmor en stund och fikade och lämna några kort. Efter besöket fick Fenix sig ett bad tillsammans med pappa, han älskar verkligen att bada. Så kul att se honom både njuta helt liggandes i badkaret och även att plaska runt som en fisk i vattnet och skratta åt vattnet som stänker.

Mys med pappa igår kväll!

Hihi, bus!

Prutta på magen!

Mina hjärtan!

Vart tog buspappa vägen??? Kom tillbaka och lek med mig!

Mina badpojkar!

Sötaste bebisen!

Lika glad väl uppe ur badkaret

Håller på och fixar med sin bordstablett vid frukosten

Ska nog kasta den på golvet så mamma får plocka upp den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0