I dag fyller vårat lilla hjärta 6 månader!

Tänk vad tiden går. Idag fyller våran älskade lillkille 6 månader, klockan 8.34 den 16/8 2009 kom vårat lilla mirakel till världen. Han var då 50 centimeter lång och vägde 3470 gram. Älskad redan från första ögonkastet. Tror inte att man förstod att man kunde älska någon så mycket som vi älskar Fenix. Han förgyller våra liv något otroligt!

Idag väger han nästan nio kilo och är 68 centimeter lång, hihi våran jättebebis och han utvecklas mer och mer, för varje dag som går så gör han små nya saker.
Ikväll blir det fika med våra familjer för att fira lilleman!

Fenix somnade vid tio igår och vaknade vid halv sju, så duktig! Sov hela natten lång!

Vid halv tio ska jag klippa mig, Marie-Louise ska oxå klippa sig så hon ska passa Fenix under tiden, sen blir det hem och baka lite till kvällen. Tror att det får bli mockarutor och kanske någon småkaka. Vi får se vad som hinns med helt enkelt.

Våran ängel bara en timme gammal

Lilleman hos mig för första gången

Jag och våran älskling

Älsklingen på sin 6-månaders dag


Kul att fylla ½ år!

Grattis hjärtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0