Hemma från IKEA

Jag har haft en toppenmysig dag idag med min underbara lilla familj. Vi tog Daniels arbetsbil till IKEA för att den är större och skulle rymma eventuellt köp av tv-möbel. Fenix fick då ta sin lilla bilbarnsstol istället och sitta i baksätet men det gick kanonbra, han somnade efter en 1 minuts bilfärd och vaknade sedan upp i Uppsala. Vi började med en sväng på biltema, Daniel skulle ha lite saker där. Efter det bar det av till IKEA. Vi hittade en fin tv-möbel som vi ville ha men då fanns tyvärr inte alla delar i lager så om två veckor ungefär ska alla delar vara på plats, pust, ja,ja det är väl bara att vänta. Daniel kanske hämtar större delen av möbeln i veckan och så får vi glashyllorna senare.
Vi hittade dock ett avställningsbord som vi ska ha i matsalen. En hylla till vardagsrummet införskaffades oxå samt lite ramar, ljus och ljusstakar. Kände mig som världens lyckligaste och bara njöt av tillvaron med min familj! Vi har så mysigt tillsammans. 
Fenix somnade på vägen hem igen, han var ju vaken hela IKEA vistelsen faktiskt! Han tycker att allt är spännande och tittar runt på alla färgglada saker. En liten Nicke Nyfiken! Inte konstigt att han blir helt slut. 
Nu håller vi på och sätter upp hyllor och monterar avlastningsbord, det är så roligt när det blir nytt och fint.
Ikväll ska vi till farmor och äta middag. Ska blir så skönt, är hungrig men har verkligen ingen lust att laga mat, då är det perfekt att bli bjuden. 

 
Fenix fick åka lilla bilbarnstolen idag

Mina myspojkar på IKEA

Åh vad roligt vi har det!

Iron Maiden tema idag

Glad kille väntar vid varuutlämningen

Är vi färdiga snart?


Hemma igen och provar pappas keps! Snyggingen! I´m perfect!

Nya hyllan i vardagsrummet

Avlastningsbordet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0