Fika på Pelikan

Nu har vi varit och fikat på Pelikan. Trevligt som vanligt! Jag åt i sig lunch men Carina och Jeppe fikade. Idag vart det grillad laxfjäril med rotsaker och grekisk yoghurt! Väldigt gott! Fenix och Casper var båda lite trötta så att det vart inget familjecenter idag men vi får ta det nästa vecka istället.
Nu väntar vi på att Daniel ska komma hem så vi kan äta lite middag sen ska vi över till farmor en sväng ikväll och lämna en filmbox. Kanske hinner sätta upp mormors atvlor ikväll oxå annars blir det väl imorgon!
   


Bebismys innan vi åker

Pussunge!

Fenix läser tidningen innan vi åker

Fenix och Jeppe

Fenix och Jeppe igen!


Carina, Casper, Jeppe och Fenix

Fenix somnade i min famn efter en stund

Fenix och Casper


Buspojkarna

Pojkarna samlade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0