Fika på Pelikan med mammorna och Jeppe!

Jaha, då var dagens fika avklarad eller lunch för min del. Carina var snäll och tog Fenix medans jag handlade mat. Varm kycklingsallad med pestokräm! Den är så god så! I dag var vi tre mammor och Jeppe! Hihi! Sofia var där med lilla Mira oxå, hon är så söt lilla tjejen.
Fenix skrattade masor åt Jeppe, han tycker att hans näsring är bra intressant! Haha, han försöker dra i den hela tiden.
Fenix testade sin falsettstämma även på pelikan, haha den skär verkligen i öronen. Han ser så nöjd ut när ha får till dem ljuden och så skrattar han åt sig själv. Vi hade det jättetrevligt tillsammans och det blir nog en fika nästa vecka oxå!
Nu börjar det dra ihop sig till matlagning. Makaronipudding med bacon, lök, morötter, champinjoner, majs och ärtor. Känner mig väldigt hungrig faktiskt! Fenix sover fortfarande, han vart trött efter fikastunden!

Carina passade Fenix så jag kunde handla. Jeppe fick i sin tur låna Casper

Casper ser nöjd ut hos Jeppe

Mira på besök hos Jeppe

Även Fenix fick en stund hos Jeppe

Carina och Casper och Jeppe och Fenix

Fenix oxh Mira hälsar på varandra

Sötisarna håller varandra i hand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0