En trevlig dag på stan!

Nu har jag Fenix och jag varit och handlat och ätit lunch med Carina och Casper. Det var så trevligt så! Vi åt lunch på pelikan, varm kycklingsallad med pesto. Fenix fick lite banan men mammas mat såg betydligt mer intressant ut så när mamma tittade bort stoppade Fenix ner sin lilla hand i peston och geggade runt lite. Haha, lilla busen.
Jag handlade en hoppgunga till Fenix idag. Daniel ska få montera den och sen är det fritt fram för Fenix att studsa omkring. Hoppas han tycker om den! 
Vi gjorde ett besök på semleriet som öppnade idag. Jordgubbssemlor, hallonsemlor, vaniljsemlor, dumlesemlor, citronsemlor, ja det fanns nog allt. Tyvärr tog dem inte kort och jag orkade inte ta ut pengar. Ska in till Norrtälje imorgon oxå så jag kan lika gärna ta och handla semlor då!
På vägen hem ringde Daniel och undrade vart vi var. Han var redan hemma och saknade oss, åh så söt han är! När vi kom hem gick hela familjen en liten myspromenad. Fenix somnade och sover fortfarande ute i vagnen.
Tack Carina och Casper för en trevlig dag! Hoppas vi kan ses längre nästa gång och att det gick bra med vagnen! Kramar!

Carina och lilla Casper!

Fenix provsitter fotöljen på Pelikan

Mys i vagnen!



Kommentarer
carina

Tack själv, hade trevligt och de behövdes komma ut och få träffa folk =)

Tyvärr är det värre med vagnen än vad jag trodde =(

De är ju som ett x som håller ihop vagnen på vardera sida. men ett av dom där x:en har gått av på mitten =( de finns bilder på min blogg så förstår du bättre =)

Men en ficka nästa vecka vore trevligt =)

Kram

2010-02-01 @ 16:56:56
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0