En liten hacker!

Åh, så undebart med en bärbar dator! Fenix och jag sitter tillsammans i sängen och skriver det här inlägget. Teknikens under! Fenix är mäkta intresserad av den lysande skärmen och slår hejvilt på knapparna, är så där lagom lätt att skriva men vad gör väl det när man har världens sötaste bebis i knät?
Idag har vi inget planerat. Blir nog en sväng till gräddö för att handla lite. Det är fortfarande mörkt ute så jag vet inte riktigt hur det ser ut på snöfronten men förhoppningsvis har dem plogat efter natens snöstorm! Svärmor kommer förbi senare och följer med ut på våran morgonpromenad!
FUnderar på att göra nikkaluktasoppa till middag och kanske baka lite bröd. Det är så gott, soppa med köttfärs, vitkål, purjolök mm. Får leta reda reda på något recept då jag aldrig gjort det själv. Smakade på det på jobbet förstagånger för ett par år sedan.
Ska leta fram IKEA katalogen oxå, imorgon blir det en utflykt dit så jag ska väl kika lite vad vi kan vara i behov av.
Först av allt blir det frukost i alla fall, är så hungrig så, som vanligt alltså!

Åh vad jag älskar våran bebis!

Våran lilla hacker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0