Besiktning av Daniel samt ett IKEA besök!

Vid halv två begav sig familjen mor Uppsala. Daniel skulle på läkarundersökning via jobbet så jag ocg Fenix följde med. Daniel klarade besiktningen galant! Skönt, då slipper jag ju byta, haha! När han var färdig begav vi oss till IKEA. Tittade på tv-möbler, vi hittade en fin men ska kolla runt lite innan vi bestämmer oss. Fenix fick två nya stolar ( en som han kan ha hemma hos mormor och morfar och en här hemma), en leksak, en förvaringshängsak. En fotoram, lite fleecefiltar till Embla, batterier och lite annat smått och gott hamnade oxå i korgen! Vi kikade lite på olika kök oxå, tog hem lite broschyrer så får vi kika lite i lugn och ro.
Efter IKEA stannade vi på babyland och köpte en åkpåse från Emmaljunga eftersom Fenix vuxit ur den han har! Han ska få prova den imorgon!  Som vanligt charmade Fenix både personalen på IKEA och babylandet. Trodde nästan att damen i kassan på IKEA tänkte kidnappa honom!
Nu är vi hemma och Fenix och jag ska ta oss en dusch och sen bara mysa i soffan!

På väg till Uppsala

Hjälper pappa att fylla i hälsodeklarationen

Fått ett stadigt tag i pappas skägg!

Mys med pappa!

mmmm, banan! Viktigt med påfylling om man ska orka med shopping!

Trots bananen vart man så trött av shoppingen!

Vaken igen!

Provsitter nya stolen med bord!

Nya roliga leksaken!

Fenix´s nya åkpåse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0