Äntligen lördag!

Fenix började med sina trallande toner tjugo över sex, då ville han komma in i mammas och pappas säng och mysa lite. Jag gick och duschade men Fenix och Daniel låg kvar, jag anslöt mig dock till sällskapet efter duschen igen.
Idag kommer Carina och Kimmo! Äntligen! Åh, så roligt det ska bli, känns som evigheter sedan vi sågs sist. Det ska bli så spännande att se lilla magen nu, i Juli kommer det nämligen en liten bebis! Fenix ska få en liten kamrat.
Vi ska grilla lite är det tänkt, kött till grabbarna och vegetariskt till oss damer. Till det grillade blir det potatisgratäng och sal. Till efterrätt blir det hallonpaj. Hoppas det ska smaka.
Min älskling kom in med frukost på sängen nyss, så gulligt! Tack hjärtat! Nu ska det ätas!

Pappa vill inte riktigt vakna!

Jippie, pappa är vaken!



Morgonmys med en nyduschad mamma

Mina goda smörgåsar som älsklingen kom med

Frukost på sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0