Ännu en trevlig dag

Nu har jag och Fenix varit och fikat med Jeppe och hans underbart söta son Jonathan eller Proppen som han kallas mest! Jeppes kusin kom förbi en sväng oxå. Vi hade det väldigt trevligt. Fenix var idag väldigt intresserad av Jeppes skägg, han fixade och donade med det. Att busa med Proppen var oxå populärt.
Idag åt jag faktiskt lunch hemma så idag vart det faktiskt fika! Apelsinjuice och en kärleksmumbit. Gotteligott! Efter fikat gick jag och Fenix till apoteket och handlade en hudlotion till Fenix han är så torr nu när det är så kallt ute.
Daniel ringde när jag var på stan oxå, han hade handlat ett väggfäste för tv:n så nu är tv:n snart uppsatt på väggen. Det ska bli skönt, då kan vi köpa en ny smalare bänk att ha under sen. Hoppas han hinner med att sätta upp den ikväll.

Ska vi åka snart???

Fenix studerar Jeppes skägg ingående!

Fenix, Jeppe och Proppen!

Fenix pysslar med filten

Myser i soffan

Busunge!

Far & son!

Bus med Jeppe!

Mitt fikasällskap!

Bus med Proppen

Bus, bus, bus!


Kommentarer
carina

ser ut som ni hade trevligt =)

och Casper tackar =)

2010-02-25 @ 18:15:50
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0