Alla hjärtansdag!

Idag har vi inget planerat, ska bli skönt med en lugn hemmadag bara med mina två hjärtan. Morgonmys och frukost är avklarad och snart är det dags för en promenad för familjen. Hihi, åt upp pajen från igår till frukost, det är sånt man kan göra när det är omöjligt för en att gå upp i vikt. Gott!
Fenix kommer somna som vanligt i vagnen på promenaden och då ska jag och Daniel passa på att krypa ner i soffan och titta på film, chokladhjärtanen som vi fick av Carina och Kimmo kommer antagligen att slinka ner under filmen!  
Just nu sitter Fenix och pappa och tittar på OS, jag ska väl ansluta mig till sällskapet snart men först ska jag göra lite mer päronmos till lilleman, han vill väl ha något gott på alla hjärtansdag. Vet inte vad vi ska äta ännu men vi hittar nog på något.

Vad det dröjer med min frukost!

Passar väl på att leka då medans frukosten lagas!

Mätt och belåten kille busar med pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0