Vecka 16!

Enligt den senaste mensen så befinner vi oss nu i vecka 16, barnmorskan som gjorde ultraljudet tyckte dock att bebisen såg lite liten ut så hon tippade på en vecka yngre. Vi får se vad som sägs på ultraljudet den 28:e januari.
Allt går bra, trött är man ju men det är ju förväntat. Har mått lite illa, var så bortskämd när jag väntade Fenix för då mådde jag inte illa alls. Ska i sig inte klaga på illamåendet som varit heller för det har verkligen inte varit något kraftigt illamående eller långvarigt heller. Magen har börjat växa, viktuppgången kunde dock ha varit lite mer men ½ kg är i alla ½ kg, hoppas det ökar snart!
Tidigare i veckan kände jag den lilla, lilla bebisen röra på sig för första gången. Så himla mycket trots at det inte känns speciellt mycket. Fenix kände jag i vecka 16 så dem är ganska lika på den punkten.

Gravidmage vecka 16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0