En supertrevlig dag!

I morse åkte jag in till norrtälje och fick en ansiktsbehadling, fick det av Daniel i julklapp förra året men har liksom inte riktigt hunnit med den förrens nu. Det var i alla fall helt underbart! När jag kom hem väckte vi Fenix efter hans förmiddagstupplur, vi åkte in till norrtälje. Vi fikade med massa vänner, jättetrevligt var det. Fenix fick hälsa på Leo som han inte sett sedan hans födelsedag, måste bli bättre på att hinna med och träffa folk. Efter fikat åkte några med och åkte pulka i kvisthamrabacken. Tyvärr började det bli så kallt men dem andra var tappra och åkte några gånger.
Efter åkningen skjutsade vi hem Jeppe och Proppen till Rö och sedan åkte vi hem.
Just nu lagar Daniel mat medans jag sitter här och Fenix leker för fullt! Baconinlindad kyckling står på menyn, smaskigt!
När Fenix somnat lite senare ska jag och Daniel mysa ner oss i soffan och titta på sagan om ringen.

Tina och Leo hälsar på Fenix

Hej, hej!

Älsklingen

Proppen i full fart

Fenix med pappa i backen

Ute och går lite

Proppen igen!


Mina älsklingar

Jeppes pulkaförsök

Åh hej!

Hoppsan.......

.....wieeeeee.....

.......kullerbytta......

....så där ja, det gick ju fint!

Daniel i backen

Lite vingligt

Jeppe och Fenix

Jag med gullgrodan

Lite mer åkning för far med son!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0