Fika

Igår på förmiddagen åkte vi in till norrtälje. Vi åkte till mammas och pappas lägenhet där Martin och Théres sovit under natten. Mamma och pappa var kvar hemma men dem skulle åka ut till landet och tog då med sig Embla.
Fenix busade runt en stund i lägenheten och sedan gick vi ner på stan och tog en fika på Tösses. Smaskigt! Det var roloigt att träffa dem en sista gång innan dem åker tillbaka till malmö!

Sötnosen på väg till norrtälje
 
Gott med banan

Morbror och Fenix på Tösses

Min flaska!

Törstig, törstig, törstig!

Bus med morbror

Martin och Théres


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0