Fika med Carro och tjejerna

På eftermiddagen kom Carro och tjejerna över på fika, Daniel slutade tidigare idag så han hann hem till fikat han med. Dem hade med sig en jättestor julkklapp till Fenix som han öppnade mesta dels själv, han fick bara lite hjälp. I paketet var det en flygbana som Fenix tyckte var jätterolig. Carro och tjejerna fick presenkort på bio från oss, hoppas det går någon bra film som dem kan se tillsammans. Vi fikade och hade en trevlig stund!
Carro och henns syster har hittat en lokal i norrtälje där dem ska öppna en SPA- samt fotvårdssalong. Kommer bli så himla bra. Systern är hudterapeut och Carro fotvärdare. Känns som att man kommer hänga där en hel del!
Fenix sitter just nu och målar lite brevid mig på golvet och Daniel har åkt iväg och köpt kebabtallrik samt pizza. Mikael kommer oxå hit och äter!
Imorgon går vi in i vecka 16 i den här graviditeten och jag hade önskat att jag skulle ha gått upp lite mer än ½ kg men dessvärre inte. Kommer nog ungefär bli som förra gången. Vi får hoppas att det smäller till lite senare. SKulle behöva gå upp en 15 kg ungefär för att inte tappa allt för mycket efter graviditeten, jag saknar ju fortfarande 4 kg från förra gången. Hoppas att kebabatallriken sätter sig på hullet!


Fenix har fått julklapp av Carro och tjejerna

Det var en bra julklapp att sitta på

Pappa hjälper till att montera julklappen

En flygplats!

Provkör

Den här var kul!

Leker med mamma

Hälsar på Lova i soffan

Carro och lilla Nea

Sitter i fotöljen och äter kaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0