Lekrymden

När Fenix hade sovit middag så åkte vi in till lekrymden och träffade Tina och lilla Leo. Leo är tio månader och därmed lite lugnare än Fenix, han satt och pysslade med lite saker och gick runt i en gåstol, så himla söt. Fenix däremot var överallt. Han är riktigt sjövild och tycker att alla saker är helfestliga, det blir ingen vila för mamma inte. Han springer fram och tillbaka och likaså jag men han har såååå roligt, det bara lyser glädje i ögonen på honom. Vi hann med en liten fika där med innan Tina skulle hem till sin föräldrar och äta. Jag och Fenix var kvar en liten stund till då han inte riktigt hade lekt kvar, han hade nog velat vara kvar där i många timmar till. Vi gick in på coop en snabbis och handlade lite innan vi åkte hem oxå.
Hemma satte sig Fenix i soffan och tog det lugnt en stund, sedan fick han ett långt och skönt bad av mig. Nu sussar han sött sedan kvart i sju, han var helt slut gullet.
Tack för en rolig dag, Tina och Leo!

Morgonpromenad med Embla

Gladliten kille

Gunghästen var rolig

Fenix och Leo sitter och pysslar lite

Mammas lilla bilkörare

Så duktig kille

Försöker rymma ur inhängnaden

Massa roliga bilar

Varit inne i tältet en stund

Leo gick runt lite i gåstolen

Piloten Fenix



Klätterapa

Nu har jag klättrat över!

Leo tyckte det lät otäckt från hoppborgen och ville ha en kram av mamma

Jag vill åka bil!

Coolingen

En helikoptertur vart det oxå

Tittut

I huset var det kul

Här är jag!

Sittpause

Man blir så hungrig av all lek

Lite inhandling av mat innan vi åker hem

Glad kille tar igen sig i soffan hemma

En trött mamma som håller på och laddar upp bilder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0