Täbycentrum

I går morse åkte jag och Fenix in till norrtälje och storhandlade mat. När vi kom hem fick Fenix sova en stund och jag hann röja av lite här hemma.
Idag lämnade jag Fenix på dagis klockan 9.00 och sedan åkte jag vidare till Täbycentrum där jag mötte Carina och söta Elvira. Det vart lite shopping till Fenix, en vårjacka samt en tröja från polarn och pyret. Handlade lite saker på apoteket samt en ögonskugga och pensel på make up store. Elvira fick oxå lite saker av sin mamma. Vi åt lunch och fikade lite. Jag lånade Elvira en liten stund, supermysigt! Hon är så go och glad, under lunchen satt hon och sjöng i falsett, hiihi, så söt! Vid ett var jag tvungen att åka igen för att hämta upp Fenix på dagis klockan två. Han hade haft det bra men vart superglad när jag kom och hängde sig fast som en bläckfisk runt halsen på mig! Mammas söta lilla kille. När vi kom hem ville han skotta lite snö och nu har han precis ätit lite päron. Vi ska nu mysa lite framför tv:n och vänta på att Daniel kommer hem! 
Tack Carina och Elvira för en mysig dag!  

Glad morgonkille!

Bästa Carina och underbara lilla Elvira

Jag fick låna lilla Virisen en stund!

Lilla söta Elvira

Väntar vid bilen på att få åka hem från dagis

Mammas hjärta



Glad kille på väg hem

Hemma och skottar snö



Eh, jag tar pappas snöskyffel istället

Nya vår/höstjackan

Ny tröja

Myser och äter päron i soffan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0