Juldagen

Igår började vi med en mysig frukost, min bror sov över här så han åt frukost med oss på morgonen. Gösta kom oxå över en sväng och åt lite. Efter frukosten åkte vi in till norrtälje och släppte av Martin hos mamma och pappa och sedan åkte vi vidare till elgigantens rea och tittade lite. Vi köpte en trådlös telefon då våran har gett upp. 
När vi kom hem igen så fick Fenix sova lite och sedan gick vi upp till Marie-Louise och firade jul. Det vart god julmat och massa paket. Tack snälla. Fenix fick båda leksaker, kläder, pengar och lotter.
Vi hann med att leka med dem nya julklapparna innan Fenix skulle lägga sig för natten.


Frukost på juldagsmorgonen

Gott med frukost

Dricker ur mugg utan lock

Spillde bara lite!

Pappamys

Tittar på monsterjam med pappa

Mammamys

Leker med sin bondgårs som han fick i julklapp





Åter julmat hos farmor

Öppnar farmor och farfars paket tillsammans med farbror Mikael





Fenix tittar på när grabbarna leker med hans saker

Massa kul leksaker

Målar lite med dem nya pennorna

Pysslar lite med en presentrosett



Inte tid att sitta still

På språng

Pratar i telefon

Liten bebismage!

Pappa och Fenix hjälper farmor med nya mobilen

Något spännande på tv?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0