Mormor och morfar är hemma igen

I går var jag och Fenbix och hämtade mamma och pappa på arlanda, vi hittade parkering och rätt gate på en gång! Dem hade haft det jättebra på semestern! Vi får ta och titta på alla kort en annan dag!
När vi kom hem till dem så följde jag och Fenix med upp i lägenheten en stund, Fenix fick en jättesöt jacka i lamaull samt en t-shirt från galapagosöarna. Jag fick ett par sockor även dem av lamaull. Tack snälla! Innan dem hade åkt hem hade dem köpt popcorn på flygplatsen som Fenix fick smaka på, dem var gjorda av lite större majskorn och Fenix tyckte att dem var jättegoda. 
Fenix vaknade kvart i sex i morse, han har det lite besvärligt med sina tänder igen nu. När nu 4 kindtänder kommit upp är det dags för fyra hörntänder. Självklart ska alla fyra komma på en gång, man känner dem stract under tandköttet så det måste göra ganska ont.  
Idag blir det nog mest lek på förmiddagen samt en promenad med Embla och i eftermiddag ska vi möta upp Daniel i norrtälje. Han ska göra en synundersökning klockan 3 och efter det ska vi julklappshandla till Fenix.


Fenix´s fina jacka

Fina t-shirten

Mina sockor

Snyggingen iklädd sin nya jacka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0