Morgonmys

Fenix och jag hade en lång mysstund i sängen i morse. Han låg med sitt huvud på min kudde och så ville han bli pillad i håret, mammas myskille! Efter frukosten, städade vi av lite, ska dammsuga sen när Fenix sover, han har en förmåga att hoppa upp på dammsugaren och åka med, det tar sån tid då när man måste ha med honom på släp.
Fenix har fått en telefon som vi inte använder, han slår olika nummer och låtsas prata i telefonen. Fjärrkontrollen till tv:n vet han oxå hur man hanterar.
För en liten stund sedan försökte han ta på sig sina skor så det börjar väl bli dags att klä på oss och gå en promenad.
I eftermiddag kommer Fenix´s gudmor Carro och hennes söta tjejer hit, ska bli jätteskoj, var länge sedan sist nu. Man hinner ju inte med allt man vill så då får man passa på när man är ledig!

Slår telefonnummret

Hallå!

Undra vem han pratar med?

Dags att byta kanal på tv:n

Vill gå ut?

Försöker ta på sig sina skor själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0