Julafton

Julaftonen startade med mys i sängen med familjen. Sedan vart det frukost och förberedning av lunch. Klockan Mikael och min familj. Vi började med lite glögg och sedan jullunch, smaskigt!
Efter lunchen tittade vi på Kalle Anka och efter det vart det fika. Daniel gick över och tomtade hos Cecilia och när han kom tillbaka med tomtemasken på så fick han en jättepuss av Fenix, hur sött som helst, han var inte rädd för tomten han inte!
Efter fikat var det dags för paketöppning, Fenix måste ha varit väldans snäll i år så mycket julklappar som han fick! Liten bortskämd kille. Han fick bilar, böcker, dvd-filmer, pengar, en jultomte, en ladugård med tillhörande djur, en jacka, en cykel mm.
Mamma, pappa och farmor åkte hem efter paketöppningen och tog Embla med sig. Martin stannade kvar här och Gösta kom efter en stund.
Det vart en jättemysig julafton, tack alla för allting!

Färdigdukat

Maten

Lite dricka

Gott med julmat

Jullunch

Vem är det här till tro?

Paket till mig!

Julgransplundring

Tittar på Kalle

Sitter hos morbror

Paket!

Vad, jag har inte gjort något!

Mys med mormor

Pause hos pappa

Fika

Tomten får en puss!

Pratar med morbror och gammelfarmor

Myser med Embla i korgen

Paket till Fenix

Lååångt presentsnöre

Glad morbror Martin

Sitter och vilar på sitt paket

Ligger i mammas knä som fick ett halvt huvud när Daniel var fotograf

Jag och min gos

Öppnar paket med pappa

Farbror Mikael monterar leksaker

Paketöppning pågår

En kul låda......

......man får plats i den oxå!

Fina nya cykeln

Fenix´s alla julklappar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0