Annandagen

VI började med en mysig frukost som vanligt. Daniel var ute en stund på förmiddagen och plogade undan en massa snö, jag och Fenix var inne och lekte med hans nya leksaker.
När Daniel var klar ute så åt vi lunch tillsammans allihopa och sedan la sig Fenix för att vila en stund. När han vaknade så åkte vi ut till landet där mormor och morfar var. Vi åt middag och fikade, smaskigt! Fenix busade runt som vanligt, han tycker att det är väldans roligt med deras katter, dessvärre är inte det intresset besvarat.
Vi åkte hem vid halv sju och när vi kom hem var Fenix helt slut. Han fick på sig sin pyjamas och hoppade i säng och somnade med detsamma.

Lilleman på upptäcksfärd hos mormor och morfar

Städar lite

Framdukat

Gott med mjölk

Här är en som inte tröttnat på julmaten ännu

Får hjälp att pappa att nå upp och klappa katten

Leker tittut med mormor bakom tidningen

Myser med morfar

Fika med pepparkaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0