23:e december

Dagen innan julafton var jag och Fenix och handlade lite i gräddö, vi gjorde ett spontant besök hos hårfrisören där för att kolla om hon hade någon tid åt Fenix och det hade hon på en gång. Han var jätteduktig och satt stilla i mitt knä medans han vart klippt, det var veerkligen behövligt, han var så långhårig och fick luggen i ögonen hela toden. Jag saknar dock det långa håret, när Fenix har lärt sig att dra håret åt sidan ur ansiktet som ska han få tillbaka sitt långa hår!
På kvällen gick vi upp till Marie-Louise som fyllde år. Hon fick blommor, en förstoring av ett kort på Fenix och ett presentkort på ett gym.  Det bjöds på jättegod smörgåstårtas och vanlig tårta efteråt. Mikael, Agneta, Stig, Cissi, Åke, Bwengt och Karin var oxå där.
Fenix trivdes som fisken i vattnet bland allt folk och uppmärksamhet, han smaskade i sig en hel del smörgåstårta och hjälpte farmor med paketöppningen!


God smörgåstårta







Mycket gott bjöds det på


Jag med min gos!



Flinpelle!

Pappamys

Presentöppning

Kul med papper

Lägger lite pussel

Allt folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0