En dag med massa aktiviteter!

Dagen började hos Fenix´s mormor idag. Vi kom dit vid halv tio ungefär. Det var fortfarande blött i gräset efter gårdagens regn så det vart på med galonisarna. Med rätta kläderna på passade Fenix på att leka lite i vattentunnorna. Vid elva tiden fikade vi, mitt i fikat hörde vi väldigt pampig musik en bit bort. Nyfikna så gick vi iväg och kikade vad det var. Det var nyutbildade skvadroner som hade någon slags invigning. Det var massa skvadroner, hästar och orkester. Roligt att se! 
När vi kom hem igen så hade Fenix somnat, han sov ett par timmar och jag och mamma passade på att äta lite lunch. När Fenix vaknade fick han lunch och sen tog vi en sväng till strande. Fenix älskade strandbesöket som vanligt, massa bad och bus! 
När vi kom hem igen fick Fenix lite hallon innan vi åkte. 
Vi åt mat när vi kom hem och sen tog vi en supermysig kvällstur med båten. Vi stannade i gräddö tankade, Daniel köpte glass som Fenix oxå ville smaka på. När vi stog och tankade så kom Henkan och hans bror förbi oxå. Dem skulle åka lite vattenskidor. Vi tittade på ett åk innan vi åkte tillbaka hem. 
Fenix somnade som en stock när han fick sin välling i sängen, han orkade inte äta upp allt innan han somnade! Sötaste bebisen! 
Nu ska jag äta något och sedanhoppa in i duschen! 

Nej, jag ska absolut inte störa katten!

Kul med vattentunna!

Caesar ligger och vilar!

Myser med mormor

Fina hästar!

Skvadronstyrkan

Mormor och Fenix tittar på tillställningen

Minnesstenen

Texten på stenen

Det är såååå roligt att bada med mormor

Plaskar runt i sin ring

Mammas badkille!

Hänger lite nere i sanden

Varit på besök i sandlådan

Äppelstund!

Åh så gott!

Tigger lite äpple av mormor oxå

Grabbarna i familjen!

Fenix håller kursen

Coolingen styr med foten

Kan det bli bättre?

Äter glass med pappa!

Henkans bror åker vattenskidor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0