Massa fika!

På förmiddagen gjorde jag och Daniel i ordning ett lekrum till Fenix, han har så mycket saker att dem inte får plats i hans rum.
Vid två-tiden träffade vi Jeppe och Bubblan på pelikan och fikade, Fenix fick smaka Daniels blåbärspaj. Efter en stund ringde Sofia till Jeppe, hon ville oxå fika men det skulle dröja en liten stund innan hon kunde komma så då gick jag, Fenix och Daniel en sväng i norrtälje så länge. Vi handlade en jacka, ett par vind- och vattentät byxor, ett par fodrade byxor, en halskrage, vantar, ett underställ samt ett par långkalsonger till Fenix.
När vi handlat klart gick tillbaka till pelikan och fikade lite mer och Sofia och Mira kom oxå. Trevligt!
EFter fikat åkte vi hem, Daniel åkte in till norrtälje och lämnade bilen på service, Mikael hämtade upp honom och dem handlade med sig sallad hem. Under tiden lekte Fenix och jag, Fenix tycker att det är jätteroligt att springa igenom tvätten som hänger på tvättställningen, han kan hålla sig sysselsatt hur länge som helst!
En trevlig dag. Fenix var alldeles slut och somnade tjugo över sju.

Vad äter du pappa?

mmmmm, blåbärspaj!

Gullungen

Fikakungen!

Jeppe!



Titta!

Fikagäst!

Fler fkagäster

Vill du smaka pappa?

Söta Mira kom förbi och fikade oxå!

Glad kille på väg hem

Fenix´s nya jacka och byxor

Byxor, vantar, underställ, långkalsonger och en halskrage

Fenix´s lekrum







Hemma igen och sitter och är alldeles söt på golvet

Pussunge

Dagens lek, busa runt i tvätten

Titt ut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0