2 augusti, min födelsedag!

I går var det min födelsedag. Jag och Fenix mös en hel del på morgonen, det är ju min första födelsedag med min son! Vi bakade lite till födelsedagsfikat på kvällen.
Minbror ringde på förmiddagen och undrade om han fick bjuda på födelsedagslunch och det fick han ju självklart. Fenix och jag åkte in tll Norrtälje och träffade upp Martin, Therés och mamma på G. Det vart en god lunch och efter det vart det även liten shopping medans vi väntade på pappa som oxå skulle ansluta till sällskapet. Fenix fick tre nya tröjor.
Vi fikade på pelikan där jag fick paket av Martin och Therés, marimekkoglas samt en jättefin karaff! Jag fick en blomma av mamma och pappa, jag fick ju mina presenter i Åmål för någon vecka sedan. 
Vi handlade tårta på vägen hem, tyvärr hade några fått förhinder att komma men vi ska träffa dem senare i stället. Carina, Casper, Henkan och Mikael kom i alla fall. Tack för presenterna!
Det vart en trevlig födelsedag och Fenix var glad över att få busa med Casper! Dem är så goa dem små pojkarna! 
I dag kommer Martin, Therés och mamma hit. Morbror vill fira Fenix då dem inte är här på hans födelsedag. Ska bli roligt!   

Bjuder morbror på sockerkringla!

Bus!

Paketöppning!

En trevlig fikastund

Lite födelsedagsfika hemma

Små buspojkar

SÅ söta små killar

En glad Casper

Pysslar med alla leksaker

Hela familjen!

Mysstund

Mammorna med sina älskade bebisar!

En trevlig stund med en underbar vän och våra älsklingar i soffan!

Mina vackra rosor som jag fick av min älskling!


Kommentarer
carina

Tack för att jag fick komma =) eller vi fick komma =)

Casper var nog glad för det också =)

De var ett tag sen så vi får göra om de snart =) men vi kanske kan boka in familje center på måndag? Hoppas du får en bra dag i dag

kram

2010-08-03 @ 09:46:42
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0