Trist väder

Trist väder ute idag, var ganska på på morgonen så vi hann ut med Embla innan regnet kom i alla fall. Nu har det slutat regna men det är grått och trist. Ganska så kallt är det oxå.
Daniel åkte ner till gräddö med båten i morse och jag och Fenix passade på att tvätta lite och städa hans rum. Fenix tog sig en tupplur vid elva och sov till två! Jag bäddade ner mig i sängen och läste en bok och Daniel pysslade med den andra båten. När Fenix vaknade vart det lunch och sen har vi myst och busat.
Han fick en egen liten tumstock av pappa idag, den var populär!
Det blir hamburgare till middag idag, ska ju försöka fläska på mig lite, inte för att det gett några resultat att vräka i sig onyttiga saker hittills  men men.....
Som sagt en lugn hemma dag med mys och bus med älsklingarna!

I bollhavet

Titt ut!

Vill du ha en boll pappa?

Världens goaste!

Vad gör mamma där borta?

Måste undersökas

Jag kommer mamma!


Titta vad jag kan!

Vad gör du pappa?

Ska jag hjälpa dig att spela?

Pappas tumstock är populär

Så här glad blir man när man fått en egen liten tumstock av bästa pappa!

Så fin!

Leker med tumstocken

Nöjd kille i soffan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0