Fullt upp idag

Daniel har semster nu och det är så härligt att ha honom hemma med oss på dagarna. Idag har vi haft fullt upp. I morse var det lite bus med Fenix, han fortsätter att gå mer och mer!
Vid halv ett åkte vi in till Norrtälje, Daniel gick och tatuerade sig och jag och Fenix gick till parken för att träffa Carina och Casper. Våra småpojkarn lekte i sandlådan tillsammans medans vi mammor pratade. Fenix gick lite i parken oxå! När grabbarna lekt klart gick vi upp till Lajk it och tittade på lite barnkläder. Jag köpte en tröja och ett par byxor till Fenix. Vi skildes sedan åt och jag och Fenx gick till House of Pain. Daniel var precis klar när vi kom så då hoppade jag upp i stolen och la till det sista på min tatuering, så nu har jag en symbol för lejon i Fenix´s tatuering oxå! Vi är ju båda stolta lejon!
När vi var klara gick vi till Expert, Daniel skulle köpa ny telefon men det vart långdraget. Dem var tvugna att vänta på svar från den ena operatören för att få byta till en annan. Vi gick och åt lite under tiden för det tog verkligen tid. Vi åt på en kinarestaurang, jättegott!
Daniel fick i alla fall sin telefon efter en stund. Vi passade även på att köpa tre par strumpor till Fenix.
Innan vi åkte hem handlade vi på flygfyren.
När vi kom hem gick vi upp till farmor, Daniel skulle låna en kratta där. Vi fick fika och Fenix visade farmor vad fint han kunde gå! Han är verkligen jätteglad över att kunna gå. Gullungen!
Nu sover lilla hjärtat och stora hjärtat klipper gräset. När han kommer in blir det mys i soffan med en film!

Fenix hälsar på Carina och Casper!

Buspojkarna

Fenix spanar ut på dem stora dagisbarnen som oxå var i parken

Hjälper dem större barnen med deras tillverkning av sandkakor

Killarna pysslar med sina hinkar

Fenix är på promenad bland vagnarna

Fenix ska precis smita ifrån oss andra

Håller pappa sällskap som blir tatuerad

Busfrö på vift igen!

Daniels nya tatuering, lite suddig! Fhärillen från När lammen tystnar

Min tur

Fenix och Cribbe (tatueraren)

Mammas och pappas älskling!

På kinarestaurang

Fenix´s nya kläder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0