Kim & Tonys bröllop

I går var vi på Kim och Tonys bröllop. Dem var så himla fina tillsammans och vilken vacker klänning Kim hade! . Rockigt såklart! Vigseln ägde rum i Näset och utomhus, precis när vigseln var klar och vi hade druckit lite champagne och gått in och satt hos för middagen så kom regnet. Vilken tur!
Det var bordsplaceringar, jag hamnade i alla fall mitt emot Daniel men hade även trevligt sällskap runt om oss.
Till förrätt vart det skaldjur och lax, till varmrätt var det potatisgratäng, ett väldigt gott kött samt kantarellsås. Till efterrätt vart det bröloppsmuffins som var fantastiskt goda! Det serverades vin och avec till maten. Allt var väldigt gott och när maten var klar så spelade radiokanalen bandits husband, playboys. Det var ett riktigt ös på musiken.
Det var ett jätteroligt och fantastikt bröllop!
'
Redo att åka



Vackra brudparet

Kim, den vackra bruden

Ringen!

Man och hustru!

Hela sällskapet

Färdiga med vigseln

Middagen

Taggtråd och döskallar på borden

Bröllopsmuffins!

Så vacker och god!

Smaskens!

Bandits husband spelade

Kim med Tonys bror

Bröllopsvals!

Ninja, jag och Therese

Kim rockar loss på dansgolvet!



Kommentarer
Anonym

Så fin hon var =)

Men de är väl den Kim som är din chef när du jobbar i norrtälje?

Jo men de kan vi väl göra =)

Onsdag ska jag träffa min chef och prata om jobb =(

men annars har jag inget in planerat =)

kram

2010-08-22 @ 15:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0