En massa djur!

I dag vart inte riktigt som planerat, vi skulle ju vara hemma hela dagen. Dagen började i sig hemma, vi tvättade lite och busade lite ute, Fenix badade lite i sin pool då det var så himla fint väder här.
Vi åkte till gräddö en sväng och handlade och sen ringde farmor och undrade om vi ville åka med till Enid och Hans i Frihamra och titta på djuren. Det ville vi ju självklart.
Vi gick runt och tittade på fåren och hästarna. Fåren var lite skygga och ville inte riktigt komma fram och hälsa men Fenix tyckte det var kul ändå. Hästarna var oxå helfestliga! Han fick klappa en höna och en kanin!
När vi kom hem hade Daniel kommit hem, vi gick upp och åt middag hos farmor, Mikael kom oxå dit.
Fenix var trött efter dagen och somnade för en stund sedan.
Jag ska nog lägga mig och läsa snart! Ska bli skönt att krypa ner under täcket!


Myser i sacosäcken

Den är så mysig!

Samma arbetskläder som pappa!

Sötnosen!

Klappar hönan!

Farmor, titta vilken fin häst!

Unghingstar, lika gamla som Fenix!

Ute och går med farmor i fårhagen

Lite får!

Mer spännande hästar

Söta får

Ett sött föl!

Klappa kanin

Middag hos famor

Lilla kocken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0