Firandet av Fenix

I går morse kom Fenix´s farmor hit med presenter till Fenix. Han fick ett snickarset och pengar. Marie-Louise skulle jobba på eftermiddagen och kom därför på morgonen istället.
Jag och Fenix mös mest hela hans dag. Han fick bada i sin lilla pool och bara ha kul!
På eftermiddagen kom mormor, morfar, farfar och farbror hit och åt middag. Efter det vart det fika och då kom även Anton och Jessika för att fira födelsedagsbarnet. Efter fikat öppade vi paket.  Han fick massa fina leksaker, böcker, kläder, morgonrock, en fin skylt till rummet samt pengar!  Han är så bortskämd lilla älsklingen men det är han värd.
Tack alla som firat lilleman under dem senaste dagarna och gjort hans ett-årsfirande till en jätterolig dag för han!

Farmor på besök med presenter!

Massa fina verktyg!

Titta vilken fin skruvdragare jag har!

Visar farmor hur man slår på nya leksaken som han fått av Carina och Kimmo

Våran lilla badfantast!













Glad födelsedagskille!







På grönbete

Njuter i den stora jordhögen

Öppnar paket med farfar

Mer paket

Får lite hjälp av pappa

En fin bl!

Pappa hjälper till

Middag!

Födelsedagsbarnet!

Mer paket!

Glad kille!

Provleker med nya sakerna

Mera leksaker!

Anton och Jessika kom oxå!

Världens finaste ett-åring

Pussunge!

Leker med sina saker




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0