En sväng till jobbet!

Dagen började med en mysstund i sängen och sen frukost! Vi klädde sedan på oss och gick en morgonpromenad med Embla. När vi kom hem igen hoppade vi in i bilen på en gång och åkte till mitt jobb i Rimbo. Kommer börja jobba den 3:e september igen. Daniel är pappaledig from den sista augusti till första oktober. Fenix börjar sedan på dagis den 4:e oktober. Lilla killen då!
Jag hämtade upp mitt schema så jag vet hur jag kommer jobba samt hämtade nycklar till lokalerna, medicinskåpen och sjuksköterskeexpeditionen. Nu är jag förberedd för jobb!
Varannan vecka kommer han bara vara på dagis tre dagar och varannan vecka blir det fyra dagar, jag jobbar då kväll några av dem dagarna så då kommer jag lämna honom mellan halv tolv och kvart i ett ungefär. Sen hämtar Daniel upp honom vid fem, halv sex. Vill inte ha ett 06.30-17.30 dagisbarn. Vill ju vara hemma så mycket det bara går med lilleman!
Vi gick runt en sväng på jobbet oxå där Fenix charmade varenda gamling, han vart även bjuden på en smörgås av en dam, det var populärt!
Nu är vi hemma igen och Fenix ska snart få vila lite, han har precis ätit en banan så nu står han sig till lunch.
I eftermiddag ska vi åka in till Norrtälje och möta stora hjärtat, vi ska handla lite inför morgondagen, vi ska nämligen grilla lite med vänner då!


Lillbus!

Världens goaste!

Mammas glada kille!

Gott med banan!

Smask, smask, smask!


Kommentarer
carina

Du börjar jobba 3 dagar förre mig =)

Tack ska bli skönt att han får komma bort och göra något vetigt så att säga. Hoppas bara det leder till jobb =)

2010-08-13 @ 13:01:02
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0