Nu har vi äntligen träffat lilla Elvira!

I går började Daniel sin arbetsdag i tomteboda, efter det fick han åka vidare till Räfsnäs. Han stannade då här hemma och åt kalops med mig och Fenix till lunch, Jag och Fenix hade lagat det tidigare på dan.
Efter lunchen åkte Daniel vidare till jobbet och jag Fenix startade tvättmaskinen och busade lite.
När Daniel sedan kom hem så hoppa han in i duschen , Fenix tyckte nog att det såg skönt ut så han kröp rätt in i duschen till pappa med kläder och allt på. Tokbebis! Jaja, det var ju bara att klä av honom så fick han duscha med pappa.
Vid fyra gav vi oss av mot Kallhäll för att hälsa på Carina, Kimmo och lilla nya Elvira. Vi stannade och handlade med oss en sallad på vägen.
När vi kom fram så sov lilla Elvira. Man glömmer ju bort hur små dem är och Fenix såg ut som en jätte i jämförelse med lilla tjejen. Hon var så underbart söt! Hon var en liten tröttmössa under eftermiddagen/ kvällen, det är så jobbigt att vara bebis.
Vi åt lite mat och sen vart det fika. Fenix hittade Lucas, kaninen! Den var ju fruktansvärt rolig! Carina fick stänga in honom  i köket så han fick vara i fred från våran lilla ligist.
När Fenix vart trött så började vi röra oss hemåt, han somnade på en gång i bilen. När vi kom hem la vi honom i sängen och han fick lite välling sen somnade han om igen.
I dag ska vi först laga lite korvstroganoff till Fenix och sen ska vi åka och hälsa på Carro! Var så länge sedan vi sågs nu, ska bli jätteskoj!

Sitter och sneglar på pappa som sjunger i bilen

Glad kille som ska åka och hälsa på Elvira

Titta vad jag hittade för skoj mamma!

Titta! En kanin!


Bus med pappa

Jaha???

Fenix och jag tittar på lille ELvira som sover så gott!

Fikar med pappa

Mina älsklingar!

Lilla goa Elvira



Myser med sin mamma!

Små bebisfötter

En liten tröttmössa på väg hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0