Täbycentrum

I går när jag, Fenix och Embla skulle gå våran morgonpromenad så började det regna precis när vi kom utanför dörren. Vi träffade Marie-Louise som var på väg hem från brevlådorna och hon lånade med sig Fenix hem så jag kunde gå en snabbare promenad med Embla. När jag och Embla gått klart hämtade jag upp Fenix hos farmor och sen gick vi hem och gjorde oss i ordning för turen till täbycentrum.
Vi åkte vid tio-tiden. Klockan 11 träffade vi Kathrin utanför HM och så började rundvandringen. Jag hittade två klänningar och en mindre kofta som jag kan ha över klänningen. Behöver ju bara en klänning till bröllopet men kunde inte bestämma mig så jag tog båda.
Handlade även ett halsband, örhängen, armband och lite hårnålar, dem verkar alltid försvinna. Kathrin hittade skor till bröllopet samt lite smycken.
Vi hann med att äta lunch oxå. Vid halv fyra var vi klara, måste bara in till Norrtälje i morgon och handla en BH att ha under klänningen oxå, sen så är jag redo för lördagen.
På kvällen tittade jag och Daniel på en skräckfilm, har sett den förut men det var en stund sedan så man kom ju inte i håg allt.
I dag ska jag och Fenix nog ta det lugnt hemma bara, det blir väl som vanligt lite städ och massa bus!
I går kom Fenix på hur man tar sig sig upp i soffan oxå! Duktig kille! Vi får se hur det går med gången. Han går ett par steg men sen kastar han sig i armarna på en. Sötnos!

Intressant, vad är det här för låda?

Lika bra att kolla upp!

Åh, hej!

Åh, hå!

En stolt kille som precis kommit upp i soffan själv!

Äntligen framme vid den spännande lådan!



Mysstund med våran ängel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0