Sonisphere!

I lördags hämtade Daniel och Fenix upp mig i mammas och pappas lägenhet, jag sov där i fredags så jag slapp ta taxi hem på natten. Vi åkte ut till landet och lämnade Fenix med mamma och pappa och bytte bil och åkte sedan in till norrtälje för att ta bussen till Stockholm. Vi skulle på Sonisphere-festivalen. Vi gick av lite för sent så vi fick gå en liten promenad men det gjorde inget, skönt att röra på sig. När vi kom fram tog vi en langos var, var ju hungrig som vanligt! Efter en stund kramar någon om mig och då är det Kim och Tony som fått syn på oss, Jättekul att vi träffade dem där! Vi höll i hop med dem och lyssnade på musik.
Dessvärre började det regna nästan med en gång när vi kom fram och det slutade aldrig utan tog bara i mer och mer. Dem hade ett gäng från Finland där som piercade och tatuerade folk, så jag passade på att göra Fenix´s tatuering på armen, skönt att få sitta inne i bussen och slippa regnet en stund.
På eftermiddagen gick vi runt i vatten och lera upp till anklarna. Jag och Daniel åkte hem relativt tidigt för vi var plaskblöta och regnet ville inte avta. Vi tog bussen hem istället. Vi köpte mat när vi kom till norrtälje och så gick vi till mammas och pappas lägenhet där vi skulle sova. Mamma och pappa var hemma hos med Fenix. Vi åt mat och mös framför tv:n och sen gick vi och la oss.
Dessvärre vart det inga kort då man ej får ha med kamera in på området.


Tatueringsdax!


Kommentarer
carina

Men hur kommer de sig att ni tog bussen till norrtälje när ni redan var i norrtälje... ;o)

De verkade som om ni hade de kul fast vädret var som de var =)

2010-08-09 @ 19:56:44
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0