Nu har Fenix gått flera steg!

I går vart en ganska lugn dag, jag bäddade rent sängarna och lagade lite lax och grönsaksmat till Fenix. Daniel låg mest på soffan hela dagen, bakfull! Han var med på en promenad under dagen i alla fall. Grannens tax stod rätt som det var utanför våran dörr och kraffsade och pep, det luktar ju löptik här hemma då Embla löper. Grannens tax var här på besök! Han hade sniffat sig fram hit och var på rymmen. Vi gick tillbaka hem med honom.
Marie-Louise var till vreta och handlade pizza så hon köpte med sig hem till oss, jag tog en sallad. Både Marie-Louise och Mikael kom hit och åt. Marie-Louise hade köpt ett fint regnställ till Fenix med spindlar på. Tack snälla!
På eftermiddagen cyklade vi till södersvik och butiken där, vi handlade två prydnadskuddar till våran säng.
På kvällen åkte jag in till Norrtälje och hämtade Embla som varit på semester hos mamma och pappa.
När Fenix var nattad så vart det film och godis i soffan.
Fenix har ju tagit ett par steg själv men nu på morgonen tog han flera stycken. Han reste till och med på sig utan hjälp av någonting och gick iväg en åtta, nio steg! Så duktig kille!

Daniel med grannens tax

Lilla söta taxen

En larv på promenad

Daniel poserar tillsammans med larven

Farbror bygger lego med  Fenix


Är det min tur snart????

Nya regnkläderna


Spindelmannen!

Cykeltur till södersvik butik

Åh, ska vi åka någongång???

Sötaste killen!

Ute och går!

Titta vad jag kan!

Vår lilla musiker

Vart tog klossen vägen som jag stoppade i här nyss?


Kommentarer
carina

Hai hai du ha fått ett beautiful blogg awards utav mig, kolla på min blogg :)

kramar

2010-08-23 @ 15:22:27
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0