Mer firande av Fenix

I går jobbade jag från halv åtta till halv två, det gick jättebra och var roligt! Efter jobbet åkte jag hem och förberedde lite fika. Carina, Casper och Jimmy kom och fikade och grattade Fenix på födelsedagen en dag tidigt.
Fenix fick en jättefin bok med olika djur i som låter om man trycker på en knapp. Helfestligt tyckte Fenix!
Mikael och Marie-Louise kom oxå och fikade med oss.
Fenix och Casper lekte med Fenix´s nya leksaker som han fick i lördags, dem är så söta när dem pyssalr tillsammans.
Senare på eftermiddagen ville Daniel åka in till Norrtälje och äta så det gjorde vi. Vi åt på G, Daniel tog en hamburgare och jag åt en jättegod kycklingsallad. Fenix åt upp mina krutonger.
Vi gick till mammas och pappas lägenhet och stannade och hyrde en film på vägen. Vi hämtade upp Embla som varit hos mamma och pappa sedan i fredags.
När vi kom nattade vi Fenix och sen tittade jag och Daniel på film! 

Grabbarna Andersson

Fått paket av Carina, Casper och Jimmy

Casper jagar Fenix´s radiostyrda polisbil som Daniel kör!

Fikastund

Våran älskling

Fikar med bulle


Presentöppning

En jättefin bok som låter

Fenix kan oxå trycka på knappen så den låter!

Lekstund

Ute och äter på G

Äter upp mammas krutonger


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0