Jobb idag

Idag ska Fenix och jag nog vara ute och mysa, solen skiner i alla fall än så länge så vi hoppas att det håller i sig.
Vi vet inte riktigt när Daniel slutar ännu, förhoppningsvis kommer han hem i en bra tid så jag hinner in och kolla på en BH innan jag börjar jobba vid 17.00. Ska jobba från 17-22 idag.
Ställde mig på vågen i morse, har tydligen gått ner ett kilo igen....pust. Jag kan ju inte äta mer än vad jag gör. Blir så lycklig när jag lyckats gå upp en kilo men det håller ju bara i sig någon vecka sen har jag gått ner det igen. Alla mina kläder hänger ju bara på kroppen. Vill inte köpa så mycket nytt heller då jag gärna vill gå upp mina kilon igen. Har fem kilo kvar att gå upp för att komma upp i vikten som jag hade innan jag vart gravid med Fenix. Det är bara att kämpa på!
Nu blir det i alla fall frukost!

Titta mamma vad jag hittade i din plånbok, nu kan vi shoppa ju!

Snälla!

Gullunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0