Gårdagen

I går på dan lekte jag och Fenix massor, vi hann i och för sig med att tvätta lite oxå. När Daniel kom hem så åt vi lunch och sen följde Fenix med pappa ut och hjälpte honom att städa bilen. Han tyckte att det var jätteroligt!
Vid halvfyra åkte jag in till Norrtälje och handlade en BH som jag kan ha under klänningen och en bröllopspresent till paret. Jag lämnade även av Embla hos mamma och pappa som ska ha henne i helgen, hon älskar att vara där.
Vid fem började att jobba, det var en jätterolig kväll tillsammans med virrpannan Therese! Klockan 22 slutade jag och åkte hem, jag kröp ner brevid Daniel i sängen och värmde mig lite innan jag somnade. Jag tycker alltid att det är kallt och Daniel tycker att det är varmt, så jag kyler ner honom  medans han värmer mig. Perfekt!
Idag blir det bröllop! Det ska bli så kul. Fenix ska få vara med farbror Mikael och Marie-Louise under tiden.  

Fenix kör pappas bil

Så duktig bilförare!

Står på tå för att se ordentligt

Mina hjärtan nu på morgonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0