Förhoppningsvis bra väder hela dagen!

I går var det riktigt tråkigt väder. Vi var ute på ett par promenader med Embla men annars var vi bara inne medans regnet öse ner ute. Vi fick ha en hel dag med bus hemma istället. Jag lagade lite köttfärssås till Fenix som nu ligger i frysen.
Stackars Daniel var tvungen att jobba länge i går, han kom vid nio, Fenix hade då redan sovit i en timme så han hann inte träffa pappa igår. I morse gick Daniel upp väldigt tidigt igen, typ runt fyra tror jag, jag var ju inte riktigt vaken då så någon riktig koll på tiden har jag inte.
Fenix däremot ville sova till halv åtta. Då gick vi upp och åt frukost. Snart blir det en promenad med Embla och sen ska vi packa lite saker för att åka till mormor, hoppas på lite sol och bad idag! Fenix älskar ju att bada!

En liten busfrans!

Älskling!

Världens goaste!

Charmtroll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0