Ett lyckat besök på lekrymden

Vi började turen i norrtälje på banken, jag skulle hämta ut ett nytt e-leg till datorn, sen lämnade vi in ett däck till släpkärran på lagning och sen begav vi oss till lekrymden. Där tyckte Fenix att det var jätteroligt! Han fick börja att leka i inhängnaden för små barn. Där fanns det massa roliga leksaker, vi tog sedan en fika och fortsatte därefter till det stora rummet med rutschkanor och hoppborgar samt massa andra kul saker. Jag vet inte om Daniel eller Fenix hade roligast i det här rummet men det var ju bra att båda kunde roa sig!
Efter lekrymden vart det ett besök på beijer där vi köpte nya handtag till Fenix´s garderob samt en spegel till badrummet nere. Vi köpte även lite thai-mat på vögen hem. Kycklingspett i jordnötssås, min favorit! Nu är det läggdags för Fenix och sen blir det till att slappa i soffan!

Ute och går på lekrymden

I hoppborgen med pappa

Ute på äventyr

Åker ner från hoppborgen med mamma

Nere!

Åker med pappa

Wiiie, vilken fart!

Pappa leker lite själv

Ute och går lite

Åker med mamma!

Daniel i farten igen!

Jag vill åka mer!

Pappa bus!

Fenix har precis krypit igenom tåget

Cykeltur med morsan

Bus med mamma

Pappa gör volter i hoppborgen

Coolingen

Pappa leker

eh.....jaha!

Ännu mera konster

Klappar gunghästen

Daniel i rymden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0