Besök hos Jeppe och Proppen!

Efter dagens strandaktiviteter åkte vi hem och åt lite. Efter det åkte vi till Rö där Jeppe och Proppen precis flyttat in i ett litet hus, vi fikade och hade det trevligt! Fenix älskar verkligen Proppen, han tycker att han är helfestlig! Proppen hämtade leksaker åt Fenix men Fenix hade bara ögon för Proppens legogubbar.
Jeppe har träffat en ny tjej som dessvärre inte var där idag, vi får se om vi träffar henne imorgon! Är så glad för Jeppes skull!
Fenix och Daniel sover för fullt, jag ska snart göra sällskap med dem!

Jeppe, Proppen, Daniel och Fenix!

Fenix fick en smörgås av snälla Jeppe!

Proppen och Fenix

Vart är Fenix?

Vilar lite på golvet

Ute på verandan

Gungar lite under äppelträdet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0