Dagens utflykt till familjecenter

Fenix och jag begav oss till Norrtälje vid halv tolv i dag. Vi parkerade vid coop för jag skulle handla lite mellanmål åt honom där. Jag köpte även en hink med spade och andra tillbehör till sommaren då Fenix ska njuta på stranden med mig. Oj, vad vi ska ha det mysigt! Han fick även ett par söta strumpor.
När vi var klara där tog vi en sväng in på MIO, kikade runt lite på soffbord. Det är så underbart att vara mammaledig och bara gå runt och mysa med sin bebis varje dag.
Efter MIO började vi gå mot familjecenter, vi träffade Pernilla och lilla Giovanna på vägen så vi fick sällskap till familjecenter. Det var inte så många där idag men Fenix och Giovanna var lika nöjda för det, dem lekte tillsammans och snodde varandras leksaker. På sångstunden hjälpte dem små busarna till att sjunga, dem andra bebisarna som var där var mycket yngre och låg tysta och lyssnade. Hihi, våra små busar!
När var klara på familjecenter så gick vi tillbaka till bilen och åkte hemmåt. Carro med familj skulle komma och äta middag med oss, dem åker till Egypten på lördag så det var kul att träffa dem innan dem åker.
Eftersom vi alla haft fullt upp hela dagen så hann vi inte laga mat utan vi köpte med oss pizza och sallad hem. Det var så mysigt att träffa dem igen. Lova och Nea är helt underbara. Fenix stog i hoppgungan en stund och fick sällskap av tjejerna som hoppade med honom. Hihi, han älskar tjejerna.
Hoppas Carro och Magnus får en underbar vecka i Egypten, det är dem värda! Lägger upp kort frn det imorgon. Nu ska jag mysa med mina älsklingar!


Fenix tittar efter roliga saker i korgen och Giovanna poserar för kameran!

Glad liten kille

Spännande nya leksaker

En fin larv!

Provar att äta upp larven!

Fenix, Giovanna och Pernilla

Finns det några leksaker kvar här i ????

Lite mellanmål

Kram, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0