Påskafton hos mormor

Morfar åkte till farmor igår så mormor var ensam på landet så Embla fick stanna kvar där i går som sällskap. Jag och Fenix åkte dit och hämtade henne i dag. Vi vart kvar en stund och åt lunch, fikade, busade och gick en härlig promenad i vårsolen. Den värmde så underbart skönt idag. 10 grader varmt i skuggan.På vägen hem stannade vi och handlade lite godis och barnmat, Fenix fick åka kundvagn som han älskar att göra. Kedjan på vagnen var oerhört spännande idag. 
Nu är vi hemma igen och Daniel och Fenix busar och myser nu. Kvällen blir lugn framför tv:n med godis!


Återträff med Embla!

Spanar in taket från golvet

Kryplektion av mormor
 
Läser tidning med mormor

Hittat hundmatskålen

Läser egen tidning

Krama lilla grisen

Glad liten kille

Smakar på kattmatslocket

Söta killen har hittat mammas snöre på byxorna

Vissla njuter i solen

Embla letar sork i snön

Glad kille på promenad i vårsolen!

Fnular med kedjan till kundvagnen


Kommentarer
carina

Låter som en härlig dag =)

Casper är helt besat av dom där jäkla kedjorna, han ska äta på dom hela jäkla tiden =(

2010-04-03 @ 19:51:16
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0