En trevlig dag!

Nu har Fenix och jag varit och träffat Carina och Casper. Vi träffade Tina en snabbis oxå men hon var tyvärr tvungen att gå efter en liten stund. Casper var lite trött när vi träffades så vi började med att gå runt lite i affärer och inne på H&M somnade han skönt i sin vagn. Fenix fick en dräggellapp och en t-shirt. När Casper vaknade igen så gick vi in på pelikan och åt lunch. Fenix och Casper åt smörgåsrån och gurka om varannat. Dem är för söta.
Fenix somnade som en stock i bilen men är nu vaken igen. Nu ska vi ut på en promenad med Embla och sen gunga en stund!
Tack Carina och Casper för en trevlig dag!

Fenix får lite smörgåsrån medans vi äter lunch

Lipar åt mamma!

Småpojkarna!

Pojkarna hälsar på varandra!

Fenix´s nya t-shirt och dräggellapp!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Jaha =) ja du ser =)

tja jo men fredag tror jag vi skulle kunna gå

på marknaden =)

2010-04-28 @ 20:08:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0